Välkommen till Lillis krypin

Alla inlägg den 19 december 2011

Av Lillis - 19 december 2011 11:55

                               Börjar först med att Gratta min dotter som fyller år i dag.

                               I går så var vi ju och firade Carina, vi blev bjudan på Tacos

                               och det smakade jättebra, sedan blev det kaffe med kladdkaka.

                               Var så roligt att träffa alla som var där och mycket prat blev

                               det.

                               Nu har jag fått min snö som jag längtat efter,ljust och fint är

                               det, men dessvärre så tror jag inte att snön kommer att ligga

                               kvar. Har varit ut på en promenad och det är blött och geggigt

                               Har även gjort julfint åt mina fiskar och jag tror att dom små

                               ynglen klarade sig när jag gjorde rent

                                    NU FÅR NI ALLA HA EN BRA MÅNDAG  

Presentation

Översätt bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7
8
9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26
27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Väder

Live Traffic Feed


Skapa flashcards