Välkommen till Lillis krypin

Direktlänk till inlägg 20 september 2012

Allt rullar på!

Av Lillis - 20 september 2012 11:21

                                          Har nu varit ut på min vanliga promenad, men fy sjutton så kallt

                                          det var, så nu känns det att hösten är här, mer och mer kläder

                                          åker på för varje dag som går.

                                          Dagarna rullar på som vanligt här hos mig, med mina promenader

                                          och även göra lite nytta i mitt hem, träffar oxå mina goda vänner

                                          mellan varven

                                          I kväll så ska jag hem till min goda vän Rita och gratta henne

                                          eftersom
ho fyller år i dag. Men jag har lite ångest när jag ska

                                          hem, som en del av er vet så tycker jag inte om att vara ute när

                                          det är mörkt och så finns det ju så mycket knäppa människor

                                          här i stan så man känner sig inte trygg, få se om jag kan flörta

                                          med någon som kan hämta mig när jag ska hem

                                                  
    EN FORTSATT BRA DAG OCH KVÄLL TILL ER  

 
 
ansepanse

ansepanse

20 september 2012 12:45

jag skulle heller inte våga röra mig ute i städer på kvällarna när det är mörkt, usch ja, hoppas du får tag i någon som kan skjutsa dig hem
vilken fin höstbild
kramar

http://kinaguld.blogg.se

 
Malin

Malin

20 september 2012 14:45

Vilken härlig bild , nu börjar höstens alla fina färger inta träden vilket är underbart :)
Hoppas du hittar någon som kan ge dig skjuts hem , förstår att du inte känner dig trygg då mörkret är på ingång , jag gör inte heller det trotts att jag har en "stor" vakthund som skyddar sin matte!
kramar

http://starchild88.bloggplatsen.se

 
Ruth

Ruth

20 september 2012 16:34

Det har blivit väldigt otryggt över allt, jag går inte ut när det blir mörkt. Ttryggheten i samhället finns inte längre och värre blir det säkert, dessa brottsligheterna kommer nog att stegras framöver. Har man inte bil och körkort då är det svårt att färdas tryggt från A-B. Hoppas du får det trevligt hos Rita och att du får hjälp hem.
Kram vännen.

http://bernamis.bloggplatsen.se/

 
annemon

annemon

20 september 2012 16:34

vilken under bar header Ruth har gjort tilll dig,och så fina höstbilder du själv har fotat. Förstår om du inte vill ut i kvällsmörkret i staden så vi hoppas på att du får skjuts hem med någon.
Kram

http://annemon.bloggagratis.se

 
Maggan

Maggan

20 september 2012 21:16

Så vackert du också fått det tack vare vår vän Ruth.det är så roligt att se alla motiv hon försett oss med.
Nej fy för att gå ut i mörkret särskilt i en storstad kan jag tänka mig.Hoppas du får med någon som sällskap eller som hämtar dig. Var rädd om dig min vän.Kram

http://Margaretha.bloggagratis.se

 
Bettan

Bettan

20 september 2012 21:56

Ja fy världen har blivit knäpp enligt min åsikt. Går allt för många tokar lösa. Hoppas att du i alla fall har haft en trevlig dag/kväll ihop med din vän & att du har kommit hem tryggt. Inget kul att gå å vara på sin vakt hela tiden. Här har det blåst & regnat lite till å från idag.
Underbar bild du bjuder på idagens inlägg. Sov gott vännen. Kramis

http://walkonfire.bloggplatsen.se

 
Cina

Cina

21 september 2012 09:33

Hoppas du hade en fin kväll med Rita men det vet jag ju det har ni ju jämt när ni träffas.Hem kom du levande för det har jag sett på FB.
Önskar dig en fin fredag!
Kramen

http://heavenladyn.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lillis - 9 februari 2015 08:22


                           Nu är helgen över för denna gång, ganska bra väder                            har vi haft förutom att det blåste som sjutton.                            I dag ser det ut som vi får en vacker dag med sol och          ...

Av Lillis - 6 februari 2015 11:18


                               I dag så är solen framme och visar upp sig så                                härligt, - 1 grad har vi, tyckte att det var riktigt                                skönt ute.                                Stora ist...

Av Lillis - 2 februari 2015 12:05


                                Snön bara vräker ner och det är vitt så                                 långt ögat kan se, tycker att det räcker                                 nu med den vita varan som kommit, men                             ...

Av Lillis - 29 januari 2015 12:24


                              Blött, slaskigt och så halt på vissa ställen, men                               just nu så tittar solen fram lite.                               Nu har jag kommit igång med träningen igen och                      ...

Av Lillis - 25 januari 2015 11:50


                               Har nu varit ute och tagit en promenad, riktigt                                skönt var det och vackert med all snö som                                 kommit.                                Nu under förmiddagen ...

Presentation

Översätt bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29
30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Väder

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards