Välkommen till Lillis krypin

Alla inlägg den 3 december 2012

Av Lillis - 3 december 2012 11:23

                                  Burr sa Kasper när han såg en naken häst, kallt som sjutton

                                  - 16 grader i morse. Men under förmiddagen så sken det upp

                                  och solen kom fram en vacker vinterdag blev det.

                                  När jag skulle ut så åkte både mössa och långkalsonger på

                                  och det satt inte i vägen kan jag säga, så nu tänker jag hålla

                                  mig inne resten av dagen,ta reda på lite tvätt och även släpa

                                  fram snabeldraken så han för göra lite nytta för sig och även

                                  visa vad han går för.

                                       ÖNSKAR ER ALLA EN BRA OCH FIN MÅNDAG.  

Presentation

Översätt bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24
25 26 27 28 29
30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Väder

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards