Välkommen till Lillis krypin

Alla inlägg den 13 december 2012

Av Lillis - 13 december 2012 11:19

                                  Tittade på Lucia i morse som gick på Tv:n så fint och vackert det var.

                                   Kommer i håg när man var med barnbarnen på dagis när dom firade

                                   Lucia så roligt och mysigt det var.

                                   När jag tittat färdigt på Lucia så satte jag fart och började att

                                   städa samt la på juldukar och även så fick några tomtar komma

                                   fram men så många blev det inte.

                                   Kan även berätta för er att Snuttan fortfarande bor kvar hos mig.

                                   När städningen var avklarad så gick jag ut en kort sväng men fy

                                   sjutton så kallt det var -15,7 grader så nu tänker jag hålla mig

                                   inne resten av dagen

                                         

                                          ÖNSKAR ER ALLA EN BRA OCH MYSIG LUCIADAG.

Presentation

Översätt bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24
25 26 27 28 29
30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Väder

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards