Välkommen till Lillis krypin

Alla inlägg den 12 december 2012

Av Lillis - 12 december 2012 11:29

                                  Ganska så skönt ute i dag bara - 6, 4 grader, man behövde varken

                                  svettas eller frysa på min promenad.

                                  Är så himla trött i dag, Snuttan står inte högt i kurs hos mig i dag

                                  Väckte mig 04,30 av att hon gick och jamade hon skulle ha mat och

                                  gav sig inte förrän jag gick upp och gav henne lite att äta, gick sen

                                  och la mig igen men likt förbaskat så fortsatte hon att jama, så

                                  i dag är jag villig att sälja henne för en krona,

                                  Så när jag ätit min lunch så tänker jag gå och vila så jag orkar med

                                  kvällen och Bönderna

                                         HA NU EN BRA ONSDAG OCH TA HAND OM ER.  

Presentation

Översätt bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24
25 26 27 28 29
30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Väder

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards