Välkommen till Lillis krypin

Alla inlägg den 5 december 2012

Av Lillis - 5 december 2012 10:34

                            Nu har det snöat sen i går kväll och snöar gör det fortfarande,

                            blåser och snön yr som bara den. Nu har vi fått snö som heter

                            duga och nu tycker jag att det räcker för ett tag.

                            Var tvungen att gå till affären och när jag kom hem igen så

                            såg jag ut som en vandrande snögubbe, så nu ska inte jag gå

                            ut något mera i dag.

                            Tänker på alla som måste köra bil i detta väder, ta det varligt

                             om ni ska ut på vägarna.

                             I kväll så får vi följa våra bönder igen och se hur dom har det.

                             Detta kort som jag tänker visa för er är taget från balkongen

                                  HA DET GOTT I DETTA SNÖVÄDER.  

Presentation

Översätt bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24
25 26 27 28 29
30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Väder

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards