Välkommen till Lillis krypin

Alla inlägg den 6 december 2012

Av Lillis - 6 december 2012 11:20

                                   Har nu varit ute och pulsat i snön, men måste ge snöröjningen

                                   ett stort plus i kanten, gatorna är fina och även trottoarerna

                                   omkring där jag bor, kan ju oxå säga att det var väldigt skönt

                                   ute bara -3,6 grader. Tycker att det är väldigt vackert med

                                   all snö, men nu räcker det med den varan för min del, men

                                   smaken är ju som baken delad.

                                   Under eftermiddagen ska jag röja upp lite i mitt och Snuttans

                                   hem så jag får lite ordning på vissa saker.

                                    NU ÖNSKAR JAG ER EN BRA TORSDAG.  

Presentation

Översätt bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24
25 26 27 28 29
30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Väder

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards