Välkommen till Lillis krypin

Alla inlägg den 1 november 2013

Av Lillis - 1 november 2013 10:29

                                 I går på förmiddagen så var jag och bowlade hur kul som helst,

                           tills jag hamnade med den ena foten på den hala banan och 

                           ramlade men jag landade på baken så jag landade ju mjukt och

                           tog emot mig med handen. Fortsatte och spela men under

                           eftermiddan så fick jag värk i handen, så jag ringde till

                           vårdcentralen och dom sa åt mig att åka till akuten och röntgen.

                           Inget är brutet men läkaren på akuten var lite osäker på

                           tummen så på måndag ska jag på en särskild röntgen för tummen

                           så fram till dess så får jag gå med en gipsskena,

                           Ska inte klaga det har kunnat blivit mycket värre.

                               EN BRA OCH SKÖN HELG ÖNSKAR JAG ER.  

Presentation

Översätt bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Väder

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards