Välkommen till Lillis krypin

Alla inlägg den 8 november 2013

Av Lillis - 8 november 2013 11:32

                                I dag har vi sol och moln allt i en salig blandning och

                                + 6 grader. Har nu varit ut på en promenad och även

                                handlat inför helgen.

                                I går så var jag och bowlade och allt flöt på utan

                                missöden, är så himla kul så detta ska jag fortsätta

                                med. På eftermiddagen så var jag hem till Anita och

                                hennes sambo och pratade bort en stund och fick även 

                                nyckel ska vara lägenhetsvakt i 3 veckor när dom reser

                                bort.

                                Under eftermiddagen i dag så kommer Inger hem en 

                                stund till mig.

                                  ÖNSKAR ER EN BRA OCH SKÖN HELG.  

Presentation

Översätt bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Väder

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards