Välkommen till Lillis krypin

Alla inlägg den 10 november 2013

Av Lillis - 10 november 2013 11:03

                             I går så började det att regna vid lunchtid sedan har

                             det hållit på, slutade för en stund sedan.

                             Har varit ut på en promenad och stora vattenpölar

                             överallt.

                             I går kväll så tittade jag på " Så mycket bättre och

                             det var ju Ken som var huvudpersonen, vilket tufft

                             liv han haft och mycket som han gått igenom, mycket

                             tårar var det för honom och dom andra artisterna.

                             Det här är ett program som jag gillar väldigt mycket.

                             I dag så ska Snuttan och jag ha en skön vilodag.

                             Kortet som jag tänker visa för er är taget från min

                             balkong

                               HA EN SKÖN OCH MYSIG SÖNDAG.  

Presentation

Översätt bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Väder

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards