Välkommen till Lillis krypin

Alla inlägg den 5 november 2013

Av Lillis - 5 november 2013 09:13

                                    I går så var jag på magnetröntgen av min tumme, tyckte att

                             det var lite obehagligt när dom körde in mig i röret.

                             Jag fick ligga på magen och handen låg i en skena så jag inte

                             kunde röra den, det hela tog 10 till 15 minuter och precis

                             stilla skulle jag ligga.

                             På måndag ska jag träffa läkaren och då hoppas jag att allt

                             är ok så jag slipper gipsskenan.

                             Ska på eftermiddan upp och gipsa om handen eftersom det

                             skaver så mycket.

                             Inget regn än så länge, men det hänger iluften.

                               EN BRA OCH SKÖN TISDAG SKA NI ALLA HA.  

Presentation

Översätt bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Väder

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards