Välkommen till Lillis krypin

Alla inlägg den 6 november 2013

Av Lillis - 6 november 2013 12:04

                            Har nu varit ute på en promenad så råkallt var det,

                            inte ett dugg skönt.

                            Var ju i går och skulle gipsa om handen, killen tar av

                            gipset så säger han  att du får vänta på en läkare som

                            vill prata med det så det var bara att vänta.

                            Efter ett tag så kommer läkaren och talar om att dom

                            fått svar på magnetröntgen och att allt ser bra ut, så

                            nu är jag av med gipset och glad och lycklig är jag för

                            att det inte var något fel.

                            Så i morgon ska jag gå och bowla igen ska bli kul.

                             Ni får se ett kort på min lilla skatt kortet blev lite

                             mörkt men ni ser ju vem det är.

                             HA EN BRA ONSDAG OCH VAR RÄDDA OM ER.  

Presentation

Översätt bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Väder

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards