Välkommen till Lillis krypin

Direktlänk till inlägg 16 december 2011

Trist väder!

Av Lillis - 16 december 2011 12:27

                               Nu under förmiddagen så har vi haft snöblandat regn,tyckte nog att det       

                               var lite småkallt ute

                               Innan jag gick och handlade hem lite mat till helgen så tog jag mig en

                               långpromenad och när man går så har man mycket tid att fundera,

                               gick och funderade på mitt liv, vad mycket jag har att vara tacksam

                               och även glädjas åt jag har barn och barnbarn som jag älskar,

                               jag har några riktigt bra vänner som verkligen är vänner, och även

                               att man får vara frisk och pigg.

                               Så har jag ju oxå lilla Snuttan att glädjas åt

                               Så har jag ju även er som ger mig så mycket glädje.

                                       EN BRA FREDAG TILL ER ALLA  

             

               

 
 
gerty

gerty

16 december 2011 12:51

Ja ibland får man tänka efter, det fins så många glädjeämnen i livet

http://prilyckans.bloggplatsen.se

 
ansepanse

ansepanse

16 december 2011 12:56

vilka fina tankar vännen, jag skulle nog också behöva......jag känner mig ganska nere just nu
en fortsatt fin fredag till dig vännen
bamsekramar

http://kinaguld.blogg.se

 
Anita Lundwall

Anita Lundwall

16 december 2011 13:04

Fina ord Kram på dig vännen vilken underbart fin katt

Kram Anita Lundwall

http://tisalaya.bloggplatsen.se

 
Maggan

Maggan

16 december 2011 13:24

Vilka fina tankar du förmedlar Lillemor.Visst finns det mycket att vara tacksam över.Man ska ta vara på varann så länge vi kan.Barnen betyder ju så mycket,då menar jag alla kategorier. Och att ha goda vänner är också skönt.
Jag är glad att jag har dej som vän,det betyder mycket för mej.
Kramar!!

http://Margaretha.bloggagratis.se

 
annemon

annemon

16 december 2011 16:46

Ja ibland behöver man påminna sig själv om all detta som du skriver om.Det finns mycket att vara tacksam och känna glädje över.Ändå så svackar man ibland.
Ha det gott kramen.

http://annemon.bloggagratis.se

 
Spanaren

Spanaren

16 december 2011 18:25

Men vackra Snuttan ... du stjäl mitt katthjärta *ler*
Ord som jag tar till mig och du har verkligen fått ut din kärlek i detta blogginlägg *tack* /kram

http://spanaren55.bloggplatsen.se

 
Cina

Cina

16 december 2011 18:45

Här kom det snö på fm stora flingor som dasslock var alldeles vitt i luften men nu finns inget kvar o jag gråter inte för det.
Såååå söt hon är Lilla Snuttan där hon ligger.
Ha en fin kväll!
Kramen

http://heavenladyn.bloggplatsen.se

 
Ruth

Ruth

16 december 2011 19:22

Vi kräver ofta så mycket för att vara lyckliga, men du har så rätt, lycka och rikedom sitter inte i pengar eller material , det gäller att se det som verkligen är viktig här i livet, utan nära , kära och vänner blir man fattig, du värderar livet rätt min vän.
Kramiz

http://bernamis.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

agge

16 december 2011 19:39

Vad fint du skriver om tacksamhet. För ibland behöver vi stanna upp och tänka efter.

kram

 
annemon

annemon

17 december 2011 10:14

God morgon, sitter och tittar på din fina katt Snuttan som har så fina färger i sin päls.Hoppas du får en bra dag trots det dåliga vädret.
Kram.

http://annemon.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lillis - 9 februari 2015 08:22


                           Nu är helgen över för denna gång, ganska bra väder                            har vi haft förutom att det blåste som sjutton.                            I dag ser det ut som vi får en vacker dag med sol och          ...

Av Lillis - 6 februari 2015 11:18


                               I dag så är solen framme och visar upp sig så                                härligt, - 1 grad har vi, tyckte att det var riktigt                                skönt ute.                                Stora ist...

Av Lillis - 2 februari 2015 12:05


                                Snön bara vräker ner och det är vitt så                                 långt ögat kan se, tycker att det räcker                                 nu med den vita varan som kommit, men                             ...

Av Lillis - 29 januari 2015 12:24


                              Blött, slaskigt och så halt på vissa ställen, men                               just nu så tittar solen fram lite.                               Nu har jag kommit igång med träningen igen och                      ...

Av Lillis - 25 januari 2015 11:50


                               Har nu varit ute och tagit en promenad, riktigt                                skönt var det och vackert med all snö som                                 kommit.                                Nu under förmiddagen ...

Presentation

Översätt bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7
8
9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26
27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Väder

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards