Välkommen till Lillis krypin

Direktlänk till inlägg 6 augusti 2012

Blandat!

Av Lillis - 6 augusti 2012 11:53

                                  Började veckans första dag med ett besök i tvättstugan så nu är det

                                  avklarat för den här gången.

                                  En varm och skön måndag har vi det känns nästan lite kvavt  ute.

                                  Har nu varit ut på min vanliga promenad och det var skönt

                                  Kommer ni ihåg att vårat Stadshotell brann ner för några år sen

                                  och snart är dom klara med det nya, har hört att det ska öppna

                                  i September igen men det återstå att se.

                                  Om ni visste vad jag vantrivs med mig själv just nu, ser gräslig

                                   ut i håret får ingen ordning på det, men får inte klippa mig

                                   just nu måste vänta till efter bröllopet, så jag får väl stå ut ett

                                   tag till

                                     TA VARA PÅ DAN OCH NJUT OCH HA DET SKÖNT  

 
 
Margit

Margit

6 augusti 2012 12:24

ja visst vantrivs man, när håret växt ut till en viss längd...och då trivs man INTE med sig själv.
Så du ska också på Bröllop!!?
Maria, min dotter, I E-tuna gifter sig på lördag..
Kram!!!

http://margiholm.blogg.se

 
ansepanse

ansepanse

6 augusti 2012 12:33

jag hade nog också behövt tvätta idag men det struntade jag i :), här började det regna vid 11-tiden :( vilken vacker bild
bamsekramar vännen

http://kinaguld.blogg.se

 
Cina

Cina

6 augusti 2012 13:40

Förstår precis hur du känner med håret.
Jag ska klippa mig den 20/8 så det är ju ett tag kvar.
Och jag får heller ingen ordning på håret när man är van att vara korthårig.
Men det är bara att bita ihop.
Kramen

http://heavenladyn.bloggplatsen.se

 
Malin

Malin

6 augusti 2012 16:40

Tråkigt med håret, men tror nog du är jätte fin:) men man ska ju trivas själv o jobbigt då man ej gör de!
Hoppas du får en jätte trevlig måndagskväll!
kramar

http://starchild88.bloggplatsen.se

 
Maria

Maria

6 augusti 2012 19:55

Ja ett besök hos frissan kan göra underverk med humöret. Vädret kanske gör att man känner sig lite uttråkad också. Hoppas du har det bra förövrigt och mår gott.
Kramizar

http://torparmor.blogspot.com

 
Ingen bild

Love

6 augusti 2012 19:56

Tänk att håret ska påverka en så. Jag har gått länge med för långt hår med grå utväxt men nu har Michelle klippt o Elinor färgat så det känns mycket bättre. När ska det bli bröllop?
Det har regnat rätt bra här i dag men jag läste att Örebro haft minst regn av alla län.
Klockan är 8 nu och Tony o jag ska titta på en video "Simon o ekarna" som jag hört ska vara bra. Annars har det varit mycket att se på OS och en del medaljer har svenskarna ju fått.
Ha en bra vecka.
Kram
Love.

 
annemon

annemon

6 augusti 2012 20:11

Det är viktigt att håret känns okej, så att man trivs med sig själv.
Fin bild.
Kram

http://annemon.bloggagratis.se

 
Ruth

Ruth

6 augusti 2012 20:20

Här har det varit ett kraftigt regn i dag, som åskskurar, nu ser det lite ljusare ut, men det kommer mera.
Jobbigt när man vantrivs med sitt hår, men det är lättare att få en fin frisyr med lite längre strån på huvudet, man kan göra så mycket mera. Håll ut, det är ju inte så lång tid kvar tills bröllopet går av stapeln, sedan är det fritt fram.
Jag kommer ihåg den branden, det har tagit lång tid att bygga upp det igen, det kommer att kosta rejält, men säkert så blir det lyxigt och fint.
En så rofylld och fin bild, inget krus på vattnet.
Kram vännen.

http://bernamis.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lillis - 9 februari 2015 08:22


                           Nu är helgen över för denna gång, ganska bra väder                            har vi haft förutom att det blåste som sjutton.                            I dag ser det ut som vi får en vacker dag med sol och          ...

Av Lillis - 6 februari 2015 11:18


                               I dag så är solen framme och visar upp sig så                                härligt, - 1 grad har vi, tyckte att det var riktigt                                skönt ute.                                Stora ist...

Av Lillis - 2 februari 2015 12:05


                                Snön bara vräker ner och det är vitt så                                 långt ögat kan se, tycker att det räcker                                 nu med den vita varan som kommit, men                             ...

Av Lillis - 29 januari 2015 12:24


                              Blött, slaskigt och så halt på vissa ställen, men                               just nu så tittar solen fram lite.                               Nu har jag kommit igång med träningen igen och                      ...

Av Lillis - 25 januari 2015 11:50


                               Har nu varit ute och tagit en promenad, riktigt                                skönt var det och vackert med all snö som                                 kommit.                                Nu under förmiddagen ...

Presentation

Översätt bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Väder

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards