Välkommen till Lillis krypin

Alla inlägg den 7 november 2012

Av Lillis - 7 november 2012 13:08

                                        Tack för alla fina kommentarer jag fick i går det värmde

                                         mitt hjärta. Kan berätta att jag mår lite bättre i dag.

                                         En solig dag har vi, men det blåser halv storm och var

                                         sjutton så kallt ute.

                                         Nu har Greta och jag varit ner på stan och sprungit runt

                                         i affärerna och kollat. Vi avslutade med att gå och fika

                                         tillsammans och titta på massa folk som rör sig ute.

                                          I kväll så blir det att titta till våra bönder och se hur

                                         det går för dom, tycker att det är lite kul.

                                          NU FÅR NI ALLA HA EN FORTSATT BRA DAG  

Presentation

Översätt bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Väder

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards