Välkommen till Lillis krypin

Alla inlägg den 30 november 2012

Av Lillis - 30 november 2012 11:47

                                     I dag så har jag tjuvstartat, satt upp adventsstjärnor och stakar

                                     och även min lilla kottegran har fått kommit fram, men nu är det

                                     bara dukar och tomtar som ska fram men det får vänta ett tag

                                     till.  Ute så snöar det är så vitt och fint och lite kallare är det

                                     oxå i dag.

                                     Har nu varit ut och handlat men fy vad jobbigt med folk som

                                     springer som yra höns, köpte även med mig en flaska Glögg

                                     hem som jag ska smaka på i kväll

                                      ÖNSKAR ER EN BRA FREDAG MED MYS OCH PYS  








Presentation

Översätt bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Väder

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards