Välkommen till Lillis krypin

Alla inlägg den 19 november 2012

Av Lillis - 19 november 2012 12:22

                                 Efter en mycket grå morgon så tittar nu lilla solen fram igen

                                 och det är skönt med lite sol.

                                 Började min dag med ett motionspass upp ocn er till tvättstugan,

                                 men det var snabbt avklarat.

                                 Har varit ner en sväng på stan, letar efter något att ha på mig

                                 på Nyårsafton, men det fanns inget som jag fastnade för men

                                 det är ju ett tag kvar så jag får fortsätta att leta.

                                 Nu är jag lägenhets och blomvakt en månad åt Anita som rest

                                 utomlands och det ska väl gå bra som alltid.

                                 .

                                 Det bästa mor hade satte hon på bordet.

                                EN FORTSATT BRA MÅNDAG SKA NI HA. 

Presentation

Översätt bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Väder

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards