Välkommen till Lillis krypin

Alla inlägg den 26 november 2012

Av Lillis - 26 november 2012 11:26

                                  Veckans första dag så blåser det halv storm ute, inte ett

                                  dugg skönt men antar att det är väl bara att gilla läget,

                                  känns nästan som det är snö på gång, men vädret rår vi

                                  ju inte över.

                                  Tänkte för en stund sedan ta köksfönstret och även sätta

                                   upp andra gardiner till Advent, men det blev bara en tanke

                                   som snabbt försvann, men det finns ju fler dagar att fixa

                                   till detta på. Vad jag ska göra resten av dagen vet jag inte

                                   jo en sak vet jag att jag ska hålla mig inne resten av dagen

                                     HA DET GOTT ALLA VÄNNER OCH TA HAND OM ER

Presentation

Översätt bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Väder

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards