Välkommen till Lillis krypin

Alla inlägg den 21 november 2012

Av Lillis - 21 november 2012 10:42

                                Fy så trött jag är i dag,satt uppe länge i går hade så svårt att somna

                                har sovit som en kratta i natt, många tankar som snurrar runt i

                                huvudet just nu och jag känner en stark oro i kroppen.

                                I dag så har vi +9 grader här,var riktigt skönt när jag tog en promenad

                                hem till Anita för att kolla hennes lägenhet om allt var som det skulle

                                och det var det.

                                Så kul att få titta på våra Bönder i kväll och se hur det går för dom.

                                Håller på att rensa ur lite lådor och då hittade jag ett kort på

                                barnbarnet Maria som jag tänkte visa för er, på kortet så är hon

                                sex år, tänk vad tiden och åren går fort med dom.

                                NU MINA VÄNNER SÅ FÅR NI HA EN BRA DAG.  

Presentation

Översätt bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Väder

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards