Välkommen till Lillis krypin

Alla inlägg den 22 november 2012

Av Lillis - 22 november 2012 13:56

                                        Fy sjutton vilket trist väder det är grått, duggregn och blött.

                                        Men det är fortfarande varmt +7 grader har jag.

                                        I dag så har Siv och jag varit ner på stan sedan kl: 11 och har

                                        nyss kommit hem.

                                        Sprungit i affärer har vi gjort sedan var vi och åt lunch tillsammans,

                                        fortsatte att gå lite i affärerna och sedan gick vi och tog en fika.

                                        Det ända jag köpte var en Adventsstjärna. En mycket trevlig dag

                                        har vi haft, tack Siv.

                                           ÖNSKAR ER EN FORTSATT BRA DAG ÖNSKAR JAG ER.

Presentation

Översätt bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Väder

Live Traffic Feed


Skapa flashcards