Välkommen till Lillis krypin

Direktlänk till inlägg 6 november 2012

Tisdag!

Av Lillis - 6 november 2012 12:33

                                    Under morgonen så var det så grått men sen började solen på

                                     att leta sig fram och nu visar den sig från sin bästa sida.

                                    Under förmiddagen när jag var ut på min promenad så var det

                                    så råkallt inte ett dugg skönt var det.

                                    Vet inte hur jag känner mig i dag, orolig,nervös och ledsen men

                                     det har väl sin förklarning.

                                     På eftermiddagen så dyker Karin upp ska hjälpa henne att färga

                                     håret och då kanske jag får lite annat att tänka på och även

                                     få skingra mina tankar.

                                        EN FORTSATT BRA DAG ÖNSKAR JAG ER.

 
 
Corina

Corina

6 november 2012 13:10

En stor härlig sol hos mig idag. Var ut en stund med kameran men jag måste nog inse att jag måste börja klä mig varmare för det var lite småkallt.....måste hitta mina handskar och det blir ingen lätt sak för här råder lite mild kaos bland vinterkläderna :) Kram !

http://corina.bloggplatsen.se

 
Spanaren

Spanaren

6 november 2012 13:17

Sätt dig ned och känn hur jag pumpar dig full med goda energier. Slappna av och djupandas och sudda bort dina tankar och var bara. Lycka till/kram

Ps Jag har ny privat mejl (tror du ändå har den adressen) gå annars via min presentationsruta om du ska mejla ett bidrag till min tävling

http://spanaren55.bloggplatsen.se

 
Cina

Cina

6 november 2012 13:23

Tänker på dig det vet du!
Kallt var det ute men det var skönt i solen där den låg på mot väggen.
Nu håller jag på o kokar rödbeter som jag ska lägga in.
Vi höres senare!
Kramen

http://heavenladyn.bloggplatsen.se

 
Ruth

Ruth

6 november 2012 14:41

Hoppas det inte är något allvarligt som har inträffat, du låter så sorgsen och bedrövad.
Kan jag trösta så vet du vart jag finns min vän. Hoppas dina bekymmer snabbt går över.
Just nu i skrivande stund så börjar det regna och det är mörkt som i en grotta ute.
Tröstekramar många.

http://bernamis.bloggplatsen.se

 
Margit

Margit

6 november 2012 17:33

Här har det varit SOLIGT hela dagen!!! Lase och jag tog en pomenad idag till biblioteket..läste lite tidningar och han lånade några talböcker.
Ja ibland så kan man knna sej orolig, deppad eller liknande...men så kan det ibalnd kännas mycket bättre när mn vakna "nästa dag"!!
Hoppas det känns bättre i morron!!
Kram!!!!

http://margitholm.blogg.se

 
Annika

Annika

6 november 2012 17:51

Härligt att ha vänner omkring sig då det känns tungt. Hoppas att ni har en trevlig kväll med en massa prat om allt möjligt. Brukar kännas bättre efteråt då man fått annat att tänka på en stund. Sen att karin blev fin i håret dessutom vore ju toppen.Kram på dig.

http://www.badtant.bloggo.nu

 
Gunilla

Gunilla

6 november 2012 21:06

Hej på dig
Så fin vinterbild du har fått här på din blogg
Trodde jag hamnat fel först, men det hade jag inte.
Jättesnyggt

Hoppas du känner dig bättre i morgon

kram
Gunilla

http://gunillaskatter.blogg.se

 
Maria

Maria

6 november 2012 21:37

Fint vinterblått har de blivit här hos dig. Låter inte så bra att du känner dig lite nere, hoppas det rättar sig till vad de nu än är.
Skönt med lite sällskap och säkert en ganska nöjd Karin.
Ha de fint/kramen

http://torparmor.blogspot.com

 
kristina

kristina

7 november 2012 09:26

Nu skiner solen in genom fönstret och det är helt underbart. Hoppas att du har samma väder.
Ha en bra dag och go kram!

http://kristinakicki.bloggplatsen.se

 
Anita Lundwall

Anita Lundwall

7 november 2012 09:32

Hej vilken fin bloggbild Ruth gjort till dig
I dag har vi strålande sol från en klar blå himmel
Du känner dig lite deppig har något hänt? kram
Hoppas din dag blir fin
Bamse kram från mig Anita L

http://tisalaya.bloggplatsen.se

 
ansepanse

ansepanse

7 november 2012 11:05

vad är det som har hänt vännen? inget allvarligt hoppas jag <3
idag skiner en liten svar vintersol här hos mig
vilken fin header du har nu och dikten är söt
kramar vännen

http://kinaguld.blogg.se

 
Malin

Malin

8 november 2012 05:54

Om än lite sent så skickar jag en stor varm kram och hoppas du snart känner dig "Pigg" igen med tankar och allt.
Kramar

http://starchild88.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lillis - 9 februari 2015 08:22


                           Nu är helgen över för denna gång, ganska bra väder                            har vi haft förutom att det blåste som sjutton.                            I dag ser det ut som vi får en vacker dag med sol och          ...

Av Lillis - 6 februari 2015 11:18


                               I dag så är solen framme och visar upp sig så                                härligt, - 1 grad har vi, tyckte att det var riktigt                                skönt ute.                                Stora ist...

Av Lillis - 2 februari 2015 12:05


                                Snön bara vräker ner och det är vitt så                                 långt ögat kan se, tycker att det räcker                                 nu med den vita varan som kommit, men                             ...

Av Lillis - 29 januari 2015 12:24


                              Blött, slaskigt och så halt på vissa ställen, men                               just nu så tittar solen fram lite.                               Nu har jag kommit igång med träningen igen och                      ...

Av Lillis - 25 januari 2015 11:50


                               Har nu varit ute och tagit en promenad, riktigt                                skönt var det och vackert med all snö som                                 kommit.                                Nu under förmiddagen ...

Presentation

Översätt bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Väder

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards