Välkommen till Lillis krypin

Direktlänk till inlägg 13 november 2012

Tavlor!

Av Lillis - 13 november 2012 12:53

                                    Efter en kall morgon så fick vi sol i några timmar och sen

                                    försvann den som en avlöning och då kom dimman i stället

                                    men nu har även den försvunnit.

                                    När jag var ute på min promenad så tyckte jag att det var

                                    riktigt råkallt ute, men det är väl bara att vänja sig.

                                    Det var någon som undrade om jag hade flera tavlor som

                                    min pappa målat åt mig och det har jag, så jag visar några

                                    till så nu får ni hålla till godo med dessa.Klickbilder

                                               

                                      NU MINA VÄNNER FÅR NI HA EN BRA TISDAG.

 
 
Anita

Anita

13 november 2012 15:44

Fantastiskt vackert han målade, din pappa. Det måste vara roligt att ha som minne efter honom samtidigt som de pryder sin plats. Här är det gråsvart dag men det är väl så det ska vara innan snön behagar komma och ljusa upp det hela. Stor kram till dig min goa vän!!!

http://resenarskan.bloggplatsen.se

 
Margit

Margit

13 november 2012 16:52

Så vackra TAVLOR din pappa målat!!!! Roligt att du har kvar de fina tavlorna!!!
Kram!!!!

http://margitholm.blogg.se

 
Spanaren

Spanaren

13 november 2012 17:36

Så vackert han målade din pappa. Den fiolspelande mannen ... den tavlan ser bekant ut.

Ha en bra kväll vännen/kram

http://spanaren55.bloggplatsen.se

 
ansepanse

ansepanse

13 november 2012 18:40

jättevackra tavlor din far målat, vi hade sol en liiiiten stund men sedan försvann den och det blev en grådisig dag
kramar vännen

http://kinaguld.blogg.se

 
Cina

Cina

13 november 2012 19:09

Jätte fina tavlor och tavlan på lilla dig är ju så fin.
Tänk så roligt att ha kvar dessa.
Kallt som tusan idag tycker jag.
Men jag fryser visst alla dagar numera.
Ha en fin kväll!

Kramen

http://heavenladyn.bloggplatsen.se

 
Ruth

Ruth

13 november 2012 22:50

Helt underbara tavlor, vilken fantastisk och duktig konstnär din pappa har varit, älskar denna typen av konst. Har inte du fått denna konstnärliga ådra också, eller har du målat och ritat i det dolda ? Är så glad att jag fick se dessa, tusen tack min vän.

http://bernamis.bloggplatsen.se

 
Annika

Annika

14 november 2012 10:44

Sååå fint. Jag gillar tavlan till höger. Ha en fin Onsdag.

http://www.badtant.bloggo.nu

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lillis - 9 februari 2015 08:22


                           Nu är helgen över för denna gång, ganska bra väder                            har vi haft förutom att det blåste som sjutton.                            I dag ser det ut som vi får en vacker dag med sol och          ...

Av Lillis - 6 februari 2015 11:18


                               I dag så är solen framme och visar upp sig så                                härligt, - 1 grad har vi, tyckte att det var riktigt                                skönt ute.                                Stora ist...

Av Lillis - 2 februari 2015 12:05


                                Snön bara vräker ner och det är vitt så                                 långt ögat kan se, tycker att det räcker                                 nu med den vita varan som kommit, men                             ...

Av Lillis - 29 januari 2015 12:24


                              Blött, slaskigt och så halt på vissa ställen, men                               just nu så tittar solen fram lite.                               Nu har jag kommit igång med träningen igen och                      ...

Av Lillis - 25 januari 2015 11:50


                               Har nu varit ute och tagit en promenad, riktigt                                skönt var det och vackert med all snö som                                 kommit.                                Nu under förmiddagen ...

Presentation

Översätt bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Väder

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards