Välkommen till Lillis krypin

Alla inlägg den 1 november 2011

Av Lillis - 1 november 2011 12:22

                      Dagarna rullar på som vindens hastighet.

                      Under morgonen och förmiddan så har det varit så grått och trist

                       men lite har det lättat. har i alla fall varit ut en sväng, varmt och

                       skönt var det, och det är bara att göra det bästa av denna dag.

                       I går på eftermiddan så tog jag mig i kragen och satte i lite färg

                       i håret och det kändes skönt att få detta gjort och nu känner jag

                       mig som ny igen det är konstigt vad lite färg kan göra.

                       Måste få visa er vad fint det lyser på min balkong på kvällarna

                              NU FÅR NI ALLA HA EN FORTSATT BRA DAG  

Presentation

Översätt bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12
13
14 15 16 17 18 19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Väder

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards