Välkommen till Lillis krypin

Alla inlägg den 7 november 2011

Av Lillis - 7 november 2011 11:47

                    Börjar med att tacka RUTH för denna fina header du gjort åt mig är så tacksam.

                    På min promenad under förmiddan så passade jag även på att gå till Apoteket

                    vaknade i morse av att jag hade huvudvärk och inte ett piller hade jag, men

                    huvudvärken var snart ett minne blott bara jag fått mitt piller.

                    Nu har jag gjort Lasagne som står i ugnen och väntar på att bli klar så jag får

                    provsmaka den ska bli så gott.

                    I kväll så ska jag väl göra ett besök hos Ensam mamma söker och ser hur det går

                    för dom.

                    Finns inget mer att förtälja förutom

                                          ATT NI ALLA SKA HA EN BRA DAG

Presentation

Översätt bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12
13
14 15 16 17 18 19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Väder

Live Traffic Feed


Skapa flashcards