Välkommen till Lillis krypin

Alla inlägg den 9 november 2011

Av Lillis - 9 november 2011 11:47

                   En mycket vacker dag med sol har vi och skönt var det oxå ute.

                   Tack för er omtanke om mig, knät är inte lika svullet i dag som

                   det var i går men jag är väldigt stel och är det inte bättre i

                   morgon så måste jag nog gå till doktorn så jag inte får vatten

                   i knät.

                   Har varit ner om kameran och det skulle bli dyrt att skicka i väg

                   den så kostar det ju oxå att laga den så frågan är om det inte är

                   bättre att köpa en ny. Men det finns ju en hel uppsjö av kameror

                   men jag behöver inte ha någon avavcerad för så duktig är jag inte

                   att ta kort, har några alternativ att välja på så nu ska jag fundera

                   en stund sen går jag tillbaka och bestämmer mig.

                   Så nu vet ni hur läget är

                                HA EN FORTSATT BRA DAG

Presentation

Översätt bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12
13
14 15 16 17 18 19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Väder

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards