Välkommen till Lillis krypin

Alla inlägg den 25 november 2011

Av Lillis - 25 november 2011 12:30

                   Efter att ha övertalat snabeldraken några gånger i morse så kunde vi valsa runt

                   några varv och resultatet blev ju bra.

                   Plockade även fram mina julstjärnor så nu är dom på plats och dom lyste så fint

                   när jag kollade att allt fungerade.

                   Jag bara älskar den här tiden på året när man fått plockat fram Adventsstakar

                   och stjärnor, skulle bli ännu gladare om vi fick lite snö, men man kan ju inte

                   få allt.

                   Har varit ut och handla hem lite godsaker till helgen, magen måste ju bli nöjd.

                   Passade även på att köpa hem en flaska Glögg det är ett måste till1:a advent

                   så nu vet ni hur jag är

                             EN BRA OCH SKÖN FREDAG TILL ER ALLA

Presentation

Översätt bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12
13
14 15 16 17 18 19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Väder

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards