Välkommen till Lillis krypin

Alla inlägg den 11 november 2011

Av Lillis - 11 november 2011 12:27

                          I morse när jag slog upp mina ljusblå och tittade ut så såg man inte

                          huset mittemot så dimmigt var det.

                          Har varit ut en kort sväng och handlat lite för den kommande helgen.

                          Ni kanske kommer i håg att jag köpte 6 fiskar till akvariumet för ett

                          tag sen och några har ju dött så i morse så hade jag bara 2 kvar.

                          Tänkte att det kanske var något fel på vattnet, såg jag tog med mig

                           lite vatten och gick till affären så dom fick ta prov på det men det

                           var hel ok så nu fick jag 5 nya fiskar.

                      


Här är några testbilder som jag tog i går och tycker nog att

                        Kameran funkar bra.

                             EN BRA FREDAG OCH EN BRA HELG ÖNSKAR JAG ER

Presentation

Översätt bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12
13
14 15 16 17 18 19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Väder

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards