Välkommen till Lillis krypin

Alla inlägg den 24 november 2011

Av Lillis - 24 november 2011 12:26

                    Oj vad vädret skiftar från den ena dan till den andra, i dag så har vi

                    en sol som lyser så fint och även jag strålar när det är fint väder.

                    I dag så har jag varit ut på en riktig långpromenad och det känndes

                    så skönt att få göra detta igen, för nu är jag bra i mitt knä.

                    Nu har mina små fiskar fått advents fint i sitt krypin så nu kan dom

                    simma lugnt ett tag till.

                    Måste få visa ett kort på våran maffiga julgran som dom satt upp på

                    Frisdagstorget, när jag tog kortet så hade dom inte hunnit att sätta

                    dit någon belysning men det kommer

                            EN SKÖN TORSDAG TILL ER ALLA  

Presentation

Översätt bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12
13
14 15 16 17 18 19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Väder

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards