Välkommen till Lillis krypin

Alla inlägg den 8 november 2011

Av Lillis - 8 november 2011 12:14

                   I morse när jag skulle titta till mina pelargoner som står i trapphuset, när detta

                   var gjort skulle jag gå ner till mig missar sista trappsteget och där ligger jag,

                   ibland så har man tur som en tok har kunnat brytit både armar och ben, men fick

                   nog en sättning i ryggen och ena knät är lite svullen nu.

                   Gick sedan ner till Rothoffsparken tycker att det är så skönt att gå där med sina

                   tankar. Tar upp kameran och ska ta lite kort då fungerar inte den,går till

                    affären där jag köpt kameran och dom vet inte vad det är för fel, går hem

                    kollar garantin och då gick den ut i September. Ska gå tillbaka till affären

                    och få ett kostnadsförslag

                        Så i dag är det inte min dag

                                         Önskar er alla en bra dag

Presentation

Översätt bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12
13
14 15 16 17 18 19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Väder

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards