Välkommen till Lillis krypin

Alla inlägg den 4 november 2011

Av Lillis - 4 november 2011 11:27

                    Lite små ruggit är det i dag, men jag har varit ute och gått, när jag ändå

                    var ute så passade jag på att gå och handla som jag alltid gör på fredagarna

                    Snuttan och jag måste ju ha något gott att smaska på i helgen, köpte lite

                    räkor till henne det gillar hon väldigt mycket.

                    Kan oxå berätta att Siv och jag hade en mysig dag på stan i går med god mat,

                    sprang även i affärer och tittade, är ute efter något nytt till Nyårsafton, men

                    det blev inget handlat i går.

                    Tog några kort när jag var ute och gick, skulle ladda upp dom när jag kom hem

                     men fy sjutton vilken tid det tog och segt som bara den.

                          NU ÖNSKAR JAG ER ALLA EN BRA OCH SKÖN HELG    



Presentation

Översätt bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12
13
14 15 16 17 18 19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Väder

Live Traffic Feed


Skapa flashcards