Välkommen till Lillis krypin

Direktlänk till inlägg 14 november 2011

Måndag!

Av Lillis - 14 november 2011 11:41

                    Började min nya vecka med att springa upp och ner till tvättstugan,

                    skönt nu är det avklarat för denna gång.

                    I går var en sådan dag som jag tog lite ledigt från datorn och det

                    kändes ganska så skönt.

                    Har varit ut en liten sväng och gått och det var skönt, i luften känns

                    det nästan som det kan komma snö

                    Min helg har varit lugn och skön i lördagskväll så hade jag främmande

                    och i går så kom min dotter Carina över på eftermiddan och det var

                    mysigt och trevligt.

                           EN BRA DAG ÖNSKAR JAG ER ALLA  

                   

 
 
Spanaren

Spanaren

14 november 2011 12:14

Var rädd om ditt knä när du springer upp och ned ;.)
Ha en bra dag/kram

http://spanaren55.bloggplatsen.se

 
Maggan

Maggan

14 november 2011 13:02

Jobbigt att behöva springa i trappor när du har besvär med ditt knä. Men vad göra? Tvätta måste man ju ibland.
Vilken fin bild från en fin stad. Blev faktiskt riktigt kär i Eskilstuna.
Har pratat med barnbarnet Lucas som också skulle ut o flanera lite idag i staden. Han är ledig idag.
Ha en fortsatt skön dag min vän. Kram.

http://Margaretha.bloggagratis.se

 
Monica

Monica

14 november 2011 16:40

Skönt när tvätten är klar och man kan koppla av med något annat roligt.Jag för min del har varit ute på en lång promenad med Abbe,även min man och svägerska var med.Sen blev det gott fika och lite trevligt prat hos svägerskan innan vi åkte hem igen.

Ha en mysig kväll!

Kram

http://violett.bloggplatsen.se

 
Margit

Margit

14 november 2011 17:00

ja när man bor i hyreshus..då blir det "spring i teppor"..eller hissåkning.
Jag blir lite bortskämd när jag är hos Lasse..beöver INTE åk iss...eller gå i trappor...
Vacker himmel vi hade i kväll..vilka färger..vid solnedgången...
Kram!!!

http://margiholm.blogg.se

 
annemon

annemon

14 november 2011 17:42

Skönt att det gick bra att springa upp och ner med tvätten med ditt knä.Så fin bild du tagit i stadsparken och över ån.Har oxå varit på promenad idag ganska skönt ute på förmiddagen tyckte jag.Ha en skön kväll.

http://annemon.bloggagratis.se

 
Yvonne R

Yvonne R

14 november 2011 19:03

Då har du haft ett riktigt motionspass på morgonen men akta ditt knä. Härlig bild du visar idag. Go kväll

http://yvonne.bloggagratis.se

 
Ruth

Ruth

14 november 2011 19:27

Jag märkte också att det var skönt med en bloggfri söndag, men nog våndas jag hehe, jag har ju alltid varit en 7-dagarsbloggare.
Glöm inte en länk till min utlottning här i ditt inlägg.
Kramen

http://bernamis.bloggplatsen.se

 
ansepanse

ansepanse

14 november 2011 21:09

skönt att ha tvätten avklarad
kul med besök, en paus ifrån bloggandet kändes säkert bra
kramar vännen

http://kinaguld.blogg.se

 
Cina

Cina

15 november 2011 07:49

Nääää ingen datorfri dag här inte jag älskar min dator för mycket för att den ska få vara ledig hahahahaaaaa.
Ha en fin dag!
Kramen

http://heavenladyn.bloggplatsen.se

 
Kristina

Kristina

15 november 2011 20:50

Jag håller md dig om att det är skönt att ha en datorfri dag ibland.
ha det gott och go kram!

http://kristinakicki.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lillis - 9 februari 2015 08:22


                           Nu är helgen över för denna gång, ganska bra väder                            har vi haft förutom att det blåste som sjutton.                            I dag ser det ut som vi får en vacker dag med sol och          ...

Av Lillis - 6 februari 2015 11:18


                               I dag så är solen framme och visar upp sig så                                härligt, - 1 grad har vi, tyckte att det var riktigt                                skönt ute.                                Stora ist...

Av Lillis - 2 februari 2015 12:05


                                Snön bara vräker ner och det är vitt så                                 långt ögat kan se, tycker att det räcker                                 nu med den vita varan som kommit, men                             ...

Av Lillis - 29 januari 2015 12:24


                              Blött, slaskigt och så halt på vissa ställen, men                               just nu så tittar solen fram lite.                               Nu har jag kommit igång med träningen igen och                      ...

Av Lillis - 25 januari 2015 11:50


                               Har nu varit ute och tagit en promenad, riktigt                                skönt var det och vackert med all snö som                                 kommit.                                Nu under förmiddagen ...

Presentation

Översätt bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12
13
14 15 16 17 18 19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Väder

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards